Sunday, September 20, 2009

.m o n o l o g u e x k e r u a n.



eyh. eyh. berhenti makan boleh tak kau?

kang gemok lagi naik berkilo-kilo, bising.

xpalah-xpalah.

kalau kau gemok sangat nanti,

tanpa ragu-ragu dan sedikit kurang berfikir,

terus keringkan duit poket kau lalu beli jus Mate 5 yang sakan dekat tb nuh,

lepas tuh terus boleh celus lalu celah dinding yang sempit mana-mana,

yang pada suatu masa dahulu sebelum gemok begini boleh, sekarang dah tak boleh lalu pon.

haha. palehotak kau.

hoi. kau gila kah. makanan sedap sia time raye ni.

pedulik lah.

hmm. betol juga.

abaikan.

lega sedikit.

*SIGH* ;p

3 comments:

PurpleBerry said...

yeah...btol2...enjoy lu mkn time rayer nih...operasi slim tuh...pas rayer lar...haha

MARiZA said...

I've moved to another blog www.queenmariza.blogspot.com.

I promise you the new blog is more exciting than ever!

Lotsa changes will be made to appreciate my lovable readers.



Regards;
Fuza.

Salam Raya

MARiZA said...

I've moved to another blog www.queenmariza.blogspot.com.

I promise you the new blog is more exciting than ever!

Lotsa changes will be made to appreciate my lovable readers.



Regards;
Fuza.

Salam Raya

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0